Novinky

Aktuality o EDUvolúcií

  • Zajac a Radičová

    Fandím vám

    | Marek Zajac

    V pondelok 16. augusta 2021 som mal stretnutie za EDUvolúciu s touto mimoriadne silnou ženou, s p. Ivetou Radičovou. Išlo o druhé stretnutie k nášmu projektu. Našli sme zhodu v názoroch a hodnotách, tiež som získal skvelé tipy pre našu vec.

  • Predstavte si, keby...

    | Miroslav Sopko

    Tento týždeň to bude rok, čo náhle a nečakane odišiel Sir Ken Robinson. Bol a stále je pre mňa veľkou inšpiráciou. Zostáva tu však naďalej s nami, a to nielen vďaka svojej práci, myšlienkam a TEDe, ale tiež vďaka kampani [Imagine if ...](https://imagine-if.com/) (Predstavte si, keby ...), ktorá je oslavou jeho života a odkazu a tiež oslavou ľudských schopností s uvedomením si, že môžeme robiť veci inak.

  • Dávid Králik

    Dostať kravu na Mont Blanc

    | Miroslav Sopko

    Dávida Králika, učiteľa, školiteľa, mentora, kouča, spoluzakladateľa súkromnej základnej školy Felix, dnes už aj spisovateľa a hlavne veľmi dobrého človeka hádam nemusím nikomu predstavovať. Požiadal som ho, aby si EDUvolúciu prečítal a naformuloval svoj názor, ako ju on chápe. Komunikovali sme o niektorých detailoch a napokon mi poslal svoje vyjadrenie:

  • ucitel-slobodne-povolanie

    Učiteľ ako slobodné povolanie

    | spravca

    Môžeme sa dívať na povolanie učiteľa ako na slobodné povolanie? Čo to vlastne znamená? O možnostiach vzdelávania v prirodzenom prostredí a prirodzene s Renátou, Tonym a Mirom v EDUdebatách.

  • zmiesane-vekove-skupiny

    Zmiešaná veková skupina detí v triede? Má to výhody?

    | spravca

    Je výhoda vyučovať zmiešanú skupinu detí? Je to náročnejšie? V EDUdiskusii s Marcelou Pospíchalovou, Antonom Adamčíkom a Miroslavom Sopkom sa pozrieme na túto tému. Však ani v práci nepracujeme podľa veku, prečo sme tento systém zaviedli v školstve?


  • Strana: 1 2 3 4 5 6 7

© Autori: Miroslav Sopko a Anton Adamčík, 2021. Všetky práva vyhradené. Úvodný obrázok je od Katherine Hanlon na Unsplash-i. Poháňané reakčným systémom Typemill.